درباره ما نسخه آزمایشی | پنج شنبه، 4 تیر 1405

کد: 225028 | 13 تیر 1402 ساعت 15:20

عکس‌| اولین واکنش علیرضا بیرانوند درباره حضور در استقلال

علیرضا بیرانوند به حواشی اخیر واکنش نشان داد.
عکس‌| اولین واکنش علیرضا بیرانوند درباره حضور در استقلال


به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند با انتشار توئیتی به حواشی مربوط به جدایی از پرسپولیس و حضور در استقلال واکنش نشان داد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: «جالبه که اگه به دنبال حقمون باشیم، آدم بده داستان میشیم. ‏فقط بدونید که هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم و به دنبال بهبود سلامتیم هستم. ‏دوستتون دارم.»

این توئیت نشان می‌دهد جلسه دو ساعته او با مدیران استقلال هنوز به توافق موردنظر ختم نشده است.



258 258

منبع: khabaronline-1785426



عکس خوانده نمی‌شود